1. Po wysyłce zamówienia jego status zmieni się na „Wysłane”, a potwierdzenie zmiany status zostanie wysłane na skrzynkę mailową klienta.
2. Wysyłka towaru realizowana jest za pośrednictwem Poczty Polskiej ( przesyłki zagraniczne )
lub firmy kurierskiej DPD(dotyczy przesyłek krajowych).
3. Termin realizacji potrzebny na przygotowanie produktów do wysyłki wynosi 1-4 dni roboczych.
Nie uwzględnia on czasu przewidzianego na dostawę przez Pocztą Polską (dotyczy przesyłek zagranicznych), lub firmę kurierską DPD (dotyczy przesyłek krajowych).
4. Za ewentualne opóźnienia w dostawie nie odpowiadamy.
5. W chwili odbioru Klient zobowiązany jest sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia jej uszkodzenia obowiązany jest zgłosić ten fakt dostawcy i niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedającym.
6. Jeśli po zmianie statusu zamówienia na „Wysłane” przesyłka nie dotarła w przewidzianym terminie, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta w celu uzyskania numeru nadawczego przesyłki.
7. Koszt wysyłki
Wpłata na konto kurier DPD – 15 zł
Przesyłka kurierska pobraniowa – 18 zł
Wysyłki zagraniczne koszt uzależniony od wagi od 24 zł, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta w celu ustalenia kwoty przesyłki